Pages

10 Ağustos 2010 Salı

İlk Gece Anıları ,Gerdek Gecesi Yaşananlar Ve Cinsel İlişki Videosu


Merhaba arkadaşlar.Bugunkü makalemde sizlere ilk gece anılarını , ilk gece pozisyonları ve gerdek gecesi yaşananları videolarla destekleyerek anlatacağım.Öncelikle gerdek gecesi nedir?Gerdek gecesi:Evlilik kapılarını açan kişilerin ilk gecesine denir.
Gerdek Gecesi Yapılması Gerekenler

Bu gecede 2 rekat şükür namazı kılınır ve ardından dua edilir.Sonrasında malum görülen işi gerdek mucizesine başlanabilir.Cinsel birleşme yaşanır.Bu saatten sonra bayan her şekliyle bize hellaldir.
Şükür Namazının Kılınması

Şükür namazı kılmadan önce abdest alınır.Ardından niyet edilir.Niyet edilmesi niyet ettim Allah rızası için şükür namazı kılmaya  şeklinde yapılır.Eller kulak arkasına atılır Allahu Ekber deniz.Ardından subhaneke okunur ve ardından euzu besmele çekilir.Fatiha ve zammı sure okunur.Ruku yapılır ,secde yapılır.İkinci rekattede birincide olduğu gibi devam ettirilir.Sonrasında sağa ve sola selam verilir.Dua ederken Allahım bize verdiğin nimetler ve bulunduğum durum için şükürler olsun denilebilir.
Gerdek Gecesi Uygulanması Gereken Cinsel Kurallar

Arkadaşlar gerdek gecesi  uygulamamız gereken kuralların başında bayanın kitlenmesi olayı vardır.Bu neemektir?Kadınımızın hiç cinsel ilişkide bulunmaması munasebetiyle oluian bir durumdur.Kadına bir anda bodozlama daldığımızda bayan kitlenir.Bu durum nasıl engellenir?Bu durumdan kurtulmak için:

1-)Bayana güzel sözler söylenerek olay yeri hazırlanır.

2-)Bayanın hemen orgazme olamayacağını ve bizim erken tükeneceğimizden dolayı sevişme ile biraz vakit geçirilir.

3-)Bayanımızın vajinasının okşanması ile bu durumdan kurtulmaya daha çok yaklaşılır.

4-)Hepsini uyguladıktan sonra rahatlıkla cinsel birleşmenin en önemli kısmına geçilebilir.
İlk Gece Pozisyonları

İlk gecesinde pozisyon uygulamak isteyenler için Sandalye pozisyonu veya direk üstüne yatma pozisyonları denenebilir.Diğer pozisyonların denenmesi ilk gece için tavsiye edilmemektedir.
Gerdek Gecesi Diyalogları

Diyalog1:

_Sen şimdi benim kocammısın sekizsene flört ettiğimiz yetmedi sanki ne istiyosun benden almadığın birşeymi kalmıştı.

_Sende haklısın niye evlendimki

Diyolog2:

_Karıcım benim ilk geceden başlamayalım Ahmet

Peki canım

_(ertesi Gün) Karıcım

_Yahu dur evleneli daha 2 gün olmadı bir ömür kullanırsın sonra ne acelen var.

_Öff….

_La şevket gene olmadı la benim karı beni kekliomu acep

_Şey aa ii uuu bence sağlamdır kanka benimle yatacak değilya önceden

_Hee ii
Gerdek Gecesi İtirafları

_Ne bekliodun sağlam adammısın ki sağlam karı bekliosun.

_Ben seni haketmiyorum Osman Ben Bir Pavyon Kadınıyım

_Bedenime sahip olabilirsin ama ruhuma asla(sen bedenini verde gerisini ben istemiyorum zaten)
Gerdek Gecesi Yaşananlar Ve Cinsel İlişki Videosu


1 yorum: