Pages

9 Ağustos 2010 Pazartesi

Kızlık Zarı Nasıl Bozulur Resimli Anlatım

Kadınlarda bir çok kızlık zarı şekilleri vardır. Bunlar bozulma durumlarına göre ayrılır. Daha önceki konularda videolu anlatım yapmıştır. Bu sefer resimli anlatım yapacağız. Bir hoca öğrencisiyle zorla ilişkiye girmiş daha sonra kızın kızlığı bozulduğu için bunu diktirmişler kimse anlamasın diye. Kızlık zarı nerededir vajinanın 2-3 cm ilerisindedir. Sürtünme ile bozulma durumu olabilir. Çoğu kişide sorun olmaz ama hassas yapılı olanlar kolayca yırtılabilir.

Bazı sitelere bakıyorum. Bu konular altında bir çok genç kız yorum yapıyor. İşte erkek arkadaşımla birlikte olduk çok fazla girmedi hatta ben hissetmedim bile. Ama giyidikten sonra iç çamaşırımda biraz kan vardı bozulmuşmudur. Çok korkuyorum. Korkuyorsan niye böyle birşey yapıyorsun. Bu deneyim seveceğiniz belkide ilerde evlilik düşünebileceğiniz bir kişiyle olsa daha güzel olmazmı. Kızlık zarı bozulmadan gebelik oluşabilir mi. Evet bazen bu görülebiliyor sık olmasada. Bozulmamış vajina resmi sitemizde mevcuttur. Hymen kızlık zarı görüntülerine ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder