Pages

9 Ağustos 2010 Pazartesi

Öpüşme Teknikleri Videolu Anlatım

İlk önce kızı ikna etmeniz gerekiyor yada kendinizi sevdirip sizin atak yapmanıza gerek kalmadan öpüşmek istemesinide sağlayabilirsiniz. Bu zor seçenek tabi. Kişiye göre değişir. Öpüşme teknikleri videolu anlatım olarak birçok dizi filmde gördük. Yatakta, parkta bahçede, banyoda, iş yerinde, sokak ortasında bir çok mekan belirleyebilirsiniz. Bu taraflarda daha çok moda sahil, özgürlük parkları gibi yerler tercih ediliyor. Sizde kendinize alternatik oluşturabilirsiniz. Ben küçükken babamlarla gezerken sokaklarda öpüşenleri görürdük. Babam diş çekiyorlar derdi, bende inanırdım. Biraz daha büyüyünce bademcik amelyatı demeye başlamıştı. Öpüşme oyunları recep ivedik ve sibel’in meşhur oyunu patron görmeden öpmeye çalışıyorsunuz. Ne kadar çok öperseniz o kadar çok puan topluyorsunuz. Öpüşme sahneleri aşk-ı memnu uzunca süre konuşuldu. En sonunda finali yaparak kedi fare oyununa son verdiler. Öpüşmek nasıl olur, nasıl bir duygudur diyen arkadaşlarımız var hala. Bunlar toplumla ilişkileri iyi olmayan, asosyal kişiler. Arkadaş çevresi tutunamayan, evde vakitlerini geçiren sivilceli gözlüklü tipler. Bunlardan kurtulabilseler, gerçek hayattan tad alabilecekler.
Öpüşme oyunları oyna diye aratma yaptığınızda zaten karşınıza bir çok oyun çıkacaktır, dilediğinizi oynayabilirsiniz. Sahnelere bir çok kez yer verdik sitemizde ama malesef kendi sitemizde video yayınlayamıyoruz. Bazı sözleşmelere uymadığı için ama diğer sitemizde bol bol kategorilere ayırdık. En çok beğendim sahne ferhunde’nin sahneleri sizde bir göz atın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder