Pages

10 Ağustos 2010 Salı

sevişme video klipleri

Merhaba arkadaşlar.Bugunku makalemde sevişme video kliplerinden bahsetmek istiyorum.Sitemizde yüzlerce sevişme video klipleri bulunmasına rağmen bu konuda hala söyleyecek çok sözüm var.Evet arkadaşlar öncelikle sevişme nedir nasıl olur sözedelim.Sevişmek iki insanın karşılıklı olarak birbirlerine dudak temasında bulunmalarıdır.Dikkat ederseniz iki insanın dedim çünkü resindeki gib iki bayan arasındada olabilmektedir.Ülkemizde evlilik haricinde pek hoş karşılanmaz.Özellikle halk arasında iki erkeğin dudak dudağa verip zaman geçirmeleri o insanların dışlanmasına kadar sebep olabilir.İki insanın sevişmesi ABD gibi gelişmiş adı altında olan ülkelerde ise gayet doğal karşılanmaktadır.Bana sorarsanız halk içiçn de sevişmek o kadar hoş bir şey olamasa gerek.Ayrıca gelişmemiş Afrika ülkelerinde ise nasıl karşılanır diye sorabilirsiniz hemen anlatayım.Onlar ise açlıktan,yoksulluktan,bitkinlikten sevişmeye zaman ayıramaz oldular.Onlara da yardım edilmeli en azından ülkelerine yardım gönderilmesi gerekirki insanlar açlık çekmesin.Orada insanlar özel hayını düşünemez oldu ne yazıkki.Neyse makalemin konusunu dağıtmak istemiyorum.Sevişme sırasında aranacak bazı özellikllere deyinmek istiyorum ama neden özellik arıyoruz bazılarınız “ben malmıyım gider sevişir gelirim” ne özelliği diyor ama durum bu kadar basit değildir onlara sorarım.Lan beyinsiz hiç düşünmezmisin herşeyin usulü var bunun neden olmasın he.Evet arkadaşlar devam ediyorum sevişme sırasında aranacak insiyatifler :
*Sevişme mekanının halka açık olmaması
*Sevişilen ortamın ışıklandırmasının orta seviyede olması
*Bulunulan mekanda oturulan zemine dikkat edilmeli eğer ayakta ise duvara yaslanılmalı
*Sevişilen kadının zarar veilmeden bu işten hoşlanmasının sağlanması
*Sevişme sırasında rahat bir şeyler Giyilmiş olması
*Mutlaka gözlerin kapalı konumda olması
Evet arkadaşlar bu ne nasıl yapayım demeyin sadece bir kısmına dikkat etseniz mükemmel olmasada yeterli seviyede bir sevişme yaşamış olursunuz.Eğerki hepsini yapacak olursanız.Orgazm yani zevki hat safasına ulaşmış oluruz ki buda şevkle spermlerin uçuşması demektir.Spermlerimizin görünmemesi için kıyafetimizin cilde yapışan cinsten ve özellikle eşortman olmaması gerekir.Evet arkadaşlar diğer makalemde görüşmek üzre…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder