Pages

10 Ağustos 2010 Salı

Seks arkadaşı arıyorum

Merhaba arkadaşlar bugunkü makalemde sizlere arkadaş arayan özellikle seksarkadşı arayan bayan ve erkeklerden bahsedeceğim.Bu bölümü açma sebebim talebin aşırı fazla olmasıdır.Seks arkadaşı nedir öncelikle buna açıklık getirmek istiyorum.Seks arkadaşı cinsel yollarla teması artırmak için kullanılan araçtır.Bayansa alıcı erkekse vericidir.Kimin ne aldığı konusuna girmek istemiyorum.Seksapeliteden bahsetmek istiyorum biraz arkadaşlar.Seksapalite ne demektir?Seksapelite bir bayan veya erkeğin seks arkadaşını seçme gücüdür.daha çok ruslar ve amerikanlar arasında yaygın olmaktadır.Nedeni ise Rus ve Amerikan’larda sekste sınır yoktur.Yani yassal olarak demek istedim.Playboylar arsında yaygın bir sözcüktür.Bir ara secretcv deyinmişti buna .Sadomazo olayına ilgiyle beraber gelişen bir şeydir bu:Sadomazo ne demek derseniz; mesela kamçılı ilişkilerdir.Seksa kelimesi türetile türetile seksapel ,seksapelite, seksoloji ve ensonunda seksafon(saksofon) olmuştur.Eeee Türküz kelime türetme kabiliyetimiz yüksek.Playboy penthause tv summary dergisinde çok yer verilmiştir türklerin bu özelliğine.Cinsel temas başarılarına cinsel tatmin güclerine cinsel tacizlerinecinsel takıntılarına ve en sonunda şu yazı eklenmiştir.Geçirenler sağolsun…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder